• Simple Item 1

Coaching

• Coaching

DJ Lessen

DJ lessen voor zowel beginners als gevorderden te Zonhoven.

Wil je leren draaien met Vinyl of wil je werken met technologieën zoals Timecode, Phase, Traktor, ...

DSC01612 kopie

Bij Soundschool kan je leren wat je moet doen om met een gerust hart plaatjes te kunnen draaien op de grootste events.
Van Beatmatching (syncen), een hele hoop mix technieken, track selecties, materiaal keuze tot scratch technieken,... komen allemaal aan bod!

Volgende genres liggen ons het best: Jungle, Drum and Bass (bijna alle subgenres van Neuro, Liquid, en vele andere), Retro Dance, House & Techno.
We hebben zelf al een vrij interessante collectie aan vinyl en digitale nummers, maar breng gerust jouw eigen selectie muziek mee!

Wij leren je vanaf de eerste minuut de echte technieken aan. We vliegen er op de analoge manier (met vinyl!) in zodat je deze technieken naderhand op eender welk medium kan gebruiken.

Heb je zelf materiaal?

Indien je eigen materiaal bezit (of huurt) zijn er ook online LIVE! lessen mogelijk waarbij onze docenten jou live via ons online leerplatform les geven en direct al jouw vragen beantwoorden.

Algemeen

Je kan bij SoundSchool terecht voor opleidingen, workshops, studio en/of repetitie tijd met of zonder sound engineer.

Soundschool organiseerd ook evenementen, hierbij bieden we podiumkansen aan.

Soundschool Zonhoven

Kremerstraat 18,